TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: English for Customer Care autor: Rosemary Richey R
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

English for Customer Care

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: BC Edukacja
ISBN: 978-83-7802-172-8
Wydanie: 2008 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
27,10 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

English for Customer Care to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.

English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w Call center, a także przy obsłudze infolinii.
Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych) oraz słowa i zwroty niezbędne przy osobistym i pisemnym kontakcie z klientem.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Eureka akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier